Eγγλέζου, Φωτεινή (2013). Αγώνες αντιλογίας (debate) και επιχειρηματολογία στη διδακτική προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου της Γλώσσας

Αγώνες αντιλογίας (debate) και επιχειρηματολογία στη διδακτική προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου της γλώσσας Περίληψη: H παρούσα εισήγηση στοχεύει στην ανάδειξη των αγώνων αντιλογίας στο πλαίσιο αναζήτησης αποτελεσματικών μέσων διδασκαλίας του γνωστικού αντικειμένου της γλώσσας. Γίνεται λόγος για βελτίωση των προφορικών και γραπτών ικανοτήτων οργάνωσης και χρήσης της γλώσσας. Χάρη στην αντιλογία οι μαθητές ασκούνται στην […]

Εγγλέζου, Φωτεινή (2016). Διαχρονική θεώρηση της παιδαγωγικής διάστασης της αντιλογίας

Διαχρονική θεώρηση της παιδαγωγικής διάστασης της αντιλογίας (debate) Εγγλέζου Φωτεινή Περίληψη Στόχος της εισήγησης είναι η διαχρονική ανάδειξη της παιδαγωγικής διάστασης της αντιλογίας. Η μελέτη επισημαίνει ότι από την αρχαιότητα έως σήμερα η αντιλογία, σε επίπεδο εκπαιδευτικής θεωρίας και πράξης, συνέβαλε στην καλλιέργεια του δίπλευρου τρόπου σκέψης και της εκφοράς αντικρουόμενων επιχειρημάτων σχετικά με ποικίλα […]