Αραβανή Ευαγγελία – Μπλιούμη Αγλαΐα
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000091-4ce504de17/200/photo14-9.jpg)
Αραβανή Ευαγγελία: ΣΕΠ στο πρόγραμμα «Δημιουργική Γραφή», Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π), Διδάσκουσα Σχολής Επιστημών Αγωγής, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ε.Κ.Π.Α Διδακτική μεθοδολογία – Διδακτική Νέων Ελληνικών
Μπλιούμη Αγλαΐα: ΣΕΠ στο πρόγραμμα «Δημιουργική Γραφή», Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π), Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Φιλολογίας, Ε.Κ.Π.Α. Γερμανική Λογοτεχνία και Πολιτισμός
Τίτλος Εισήγησης: «Όταν η τέχνη του ρητορεύειν συναντά την τέχνη του γράφειν: Αναπτύσσοντας ρητορικές δεξιότητες με τη συνδρομή της δημιουργικής γραφής»
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.
Εγγλέζου Φωτεινή
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000092-128fd13899/450/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF%20%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B7%CF%82.jpg)
Διδάσκουσα στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, Συντονίστρια Ε.Ε. ΠΕ70 Πειραιά, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.)
Τίτλος Εισήγησης: «Οxford Debates για Νέους στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών»
Ζέττα Σύλια
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000089-3f7984072c/200/photo25-6.jpg)
Φιλόλογος 3ου Γυμνασίου Σερρών, Μέλος του Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.
Τίτλος Εισήγησης: «Όμιλος Ρητορικής στο σχολείο: Μια πρόταση-πρόσκληση εισαγωγής της τέχνης του Λόγου στη διδακτική πράξη»
Καλαματιανού Mαρία
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000102-5b2085c199/200/photo29.jpg)
Δρ, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, ΠΕ 70 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής
Τίτλος Εισήγησης: «Το μοντέλο παρατήρησης έργων τέχνης «Artfull Thinking» και η αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Εικαστικών. Παράδειγμα διδακτικού σεναρίου προσανατολισμένου στις παραπάνω εκπαιδευτικές τεχνικές»
Καλούδη Ευαγγελία
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000118-22a21239d6/200/photo463.jpg)
Δρ Παιδαγωγικής, Φιλόλογος στο Μουσικό Σχολείο Αλίμου
Τίτλος Εισήγησης: «Η Ρητορική της Ερμηνείας: Σκέψεις και δοκιμές για την αξιοποίηση ρητορικών παιχνιδιών στη διδασκαλία της λογοτεχνίας»
Κονδύλη Βαρβάρα – Εγγλέζου Φωτεινή
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000088-12213131cb/200/photo26.jpg)
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000093-c261ac3577/450/%20%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B7%CF%82-8.jpg)
Κονδύλη Βαρβάρα, DTM (Distinguished Toastmasters Member/Διακεκριμένο Μέλος των Toastmasters)
Φωτεινή Εγγλέζου, DTM (Distinguished Toastmasters Member/Διακεκριμένο Μέλος των Toastmasters)
Τίτλος Εισήγησης: «Οι Toastmasters στη ζωή μας: Όμιλοι ρητορικής ενηλίκων και το Πρόγραμμα Ηγεσίας για Νέους»
Λαζαρίδης Θ. Ιωάννης
Δρ Διδακτικής Μαθηματικών
Τίτλος Εισήγησης: «Η τέχνη του λόγου και η διδασκαλία – μάθηση των Μαθηματικών»
Λαλιώτου Eυσταθία – Τρίγκα Νάγια
Λαλιώτου Ευσταθία (Ελληνογερμανική Αγωγή), Τρίγκα Νάγια (Πρότυπο Βαρβάκειο Γυμνάσιο), φιλόλογοι, εκπαιδεύτριες ρητορικής, μέλη ΔΣ Ελληνικής Ένωσης για την Προώθηση της Ρητορικής στην Εκπαίδευση
Τίτλος Εισήγησης: «Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου εκπαιδευτή ρητορικής: το παράδειγμα της Ρητορικής Ομάδας Εκπαιδευτικών»
Λαπουρίδου Αλεξάνδρα
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000094-7d9507e8d2/200/photo23-7.jpg)
Καθηγήτρια Αγγλικών, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης
Τίτλος Εισήγησης: «Rhetoria»
Μάμαλη Εύη
Εκπαιδευτικός, MEd Διδακτικής και Αναλυτικών Προγραμμάτων
Τίτλος Εισήγησης: «Η δια του θεάτρου ρητορική μαθητεία: Μεταβαίνοντας από τη σωματικότητα στο στοχασμό«
Μαριβίδου Ντίνα
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000096-503e65133a/200/photo22-5.jpg)
Υπεύθυνη του Τμήματος Γαλλικών Σπουδών του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης
Τίτλος Εισήγησης: «Conseil des Jeunes Citoyens» (Συμβούλια Νέων Πολιτών)
Μέλλιου Κυριακή
Δρ, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, ΠΕ60, 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής
Τίτλος Εισήγησης: «Η προσέγγιση «Έντεχνος Συλλογισμός» του Πανεπιστημίου Harvard – Εφαρμογές στο Νηπιαγωγείο»
Μενδρινού Ιωάννα
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000137-45caa46c52/200/50422640_383908962382071_5173254117660819456_n.jpg)
Δρ Θεατρολογίας, Νηπιαγωγός, Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Δ΄ Αθήνας, Ειδική Γραμματέας στο Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.)
Τίτλος Εισήγησης: «Θέατρο και Ρητορική παιδεία: Η τέχνη της εικόνας του λόγου και η συμβολή της στην καλλιέργεια ρητορικών πολιτών»
Μπόμπας Χ. Λεωνίδας
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000119-e1151e20b3/200/photo44.jpg)
Συγκριτικός της Εκπαίδευσης – Ψυχολόγος «HellenicPedagogicalCosmos»
Τίτλος Εισήγησης: «Καθημερινές σχολικές πρακτικές στοχεύοντας στην ανάπτυξη του προφορικού λόγου μαθητών/τριών του δημοτικού σχολείου»
Νεράντζης Νικόλαος
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000097-d53f7d639e/200/photo20-5.jpg)
Φυσικός στην Ειδ. Αγωγἠ & Εκπ/ση, 1ο Γυμνάσιο Θέρμης
Τίτλος Εισήγησης: «Ο επιστημονικός λόγος στις Φυσικές Επιστήμες«
Ντούπα Ευαγγελία – Μανούσου Ευαγγελία
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000109-dcf29ddecc/200/photo35.jpg)
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000110-3bcf53cc8d/200/photo36.jpg)
Ντούπα Ευαγγελία, Φιλόλογος, M.Ed. στις Επιστήμες της Αγωγής
Ευαγγελία Μανούσου, Δρ, Εκπαιδευτικός – Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου
Τίτλος Εισήγησης : «Η τέχνη του λέγειν και του αντιλέγειν στη διδασκαλία της ιστορίας»
Σουρίδη Παναγιώτα
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000106-8c8cb8d87e/200/photo32.jpg)
Φιλόλογος- 3ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης, ΜΔΕ στη Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως Δεύτερης/ Ξένης γλώσσας, ΜΑ στην Εκπαιδευτική Ηγεσία
Τίτλος Εισήγησης: «Ομιλείτε παρακαλώ!»
Σωτηρίου Μενέλαος
![](https://synedrio-delasal.webnode.gr/_files/200000098-af59bb0522/200/photo09-4.jpg)
Ο κ. Μενέλαος Σωτηρίου (BSc Mathematics,) δραστηριοποιείται στο χώρο της επιστημονικής δημοσιογραφίας και της επικοινωνίας της επιστήμης με 18 χρόνια διεθνούς εργασιακής εμπειρίας.
Τίτλος Εισήγησης: «Επικοινωνία Επιστήμης: Βιωματικές πρακτικές για τη Διδασκαλία Θετικών Επιστημών»
Βασιλείου – Δαμβέργης, Αλέξανδρος – Νεκτάριος
Δρ Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης
Τίτλος Εισήγησης: «Η διδασκαλία της αρχαίας ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τη δραματοποίηση σημαντικών ιστορικών προσώπων που επιχειρηματολογούν» (αναρτημένη ανακοίνωση – poster)