Skip to content

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΡΗΤΟΡΙΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.)

Hellenic Institute of Rhetorical and Communication Studies (HIRCS)

Skip to content
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ / About the Institute
    • About the Hellenic Institute of Rhetorical and Communication Studies (ΗΙRCS)
    • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ / Executive Committee
      • 2o Δ.Σ. του Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας
    • 25.10.2020. Δημιουργία καναλιού στο Υοu Tube του ΙΡΕΣΕ
  • ΔΡΑΣΕΙΣ / Activities
  • ΝΕΑ / News
  • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ / Information
    • ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
      • 25.5.2021. Φ. Εγγλέζου (2021) Παραγωγή αυθόρμητου λόγου μέσα από έργα τέχνης. Ρητορικές, γνωστικές και αισθητικές προεκτάσεις
      • Eγγλέζου, Φ. 2013β. Αγώνες αντιλογίας (debate) και επιχειρηματολογία στη διδακτική προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου της γλώσσας (2013), στα πρακτικά του 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου της ΠΕΣΣ (Κόρινθος, 23-4 Νοεμβρίου 2013) με τίτλο «Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις». Τόμος 1, σσ. 114-124.
    • ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΑΡΘΡΑ
      • Egglezou, F. (2020). Debate at the edge of critical pedagogy and rhetorical paedeia: Cultivating active citizens, Solsko Polje, Letnik xxx, številka 5–6, pp. 101-119
      • Egglezou, F. (2019). Erasmus KA2+ Project “Oxford Debates for Youths in Science Education”: The Contribution of Oxford Debates in Deeper Learning of Science.In the proceedings of the international conference «Creating Conditions for Deeper Learning in Science» (Pallini, Greece, 29-30 June 20190, pp. 117-124. Pallini:Ellinogermaniki Scholi.
      • Egglezou, F. (2018). Rhetorical paedeia in modern educational settings. From theory to praxis… again, Rhetoric and Communications E-Journal, 35, pp. 1-13
      • Εgglezou, F. (2017). Learning communications skills in the Hellenic Toastmasters Club: The Influence of Classical Rhetorical Educational Principles. In New Insights into Rhetoric and Communication (pp. 287-310). Split: Faculty of Humanities and Social Sciences.
      • Egglezou, F. (2016). Bakhtin’s influence: Α dialogic approach to teaching of argumentation. Journal of Mother Tongue Education, 4(1): 1-14.
      • Egglezou, F. (2015). A metaphorical structural model for teaching argumentative writing in a Greek elementary school, Rhetoric and Communications E-Journal, 19, pp. 1-13
      • Egglezou, F. (2014). Argumentative literacy and rhetorical citizenship. The case of Genetically Modified Food in the institutional setting of a Greek primary school. In Chr. Kock & L. Villadsen (eds.) Contemporary Rhetorical Citizenship (pp. 183-204). Amsterdam: Leiden University Press.
      • Egglezou, F. & Nakas, Th. (2014). Figures of repetition in the performance of the Italian folktale, Mediterranean Journal of Social Sciences, 5(1), pp. 621-633
      • Papadopoulou, Sm. & Egglezou, F. (2013). Teaching for thinking and rhetoric: The contribution of rhetoric to the argumentative writinng of students in a Greek elementary school. In H. Van Belle, P. Gillaerts, B. Van Gorp, D. Van de Mieroop and K. Rutten Verbal and Visual Rhetoric in a Media World (pp. 176-183). Amsterdam: Leiden University Press
      • Egglezou, F. (2013). Teaching the writing of argumentative genre through imitatio: a solid basis for the ‘beginner’ writers. In G. Kisicek and I.Z. Zagar (eds.) What we know about the world (pp. 301-321). Ljubljana: educational Research Institute.
      • Papadopoulou, Sm. & Egglezou, F. (2010). Meta-cognitive and meta-linguistic awareness of students’ knowledge on argumentation in defining the terms “argument” and “counterargument”, US-China Foreign Language, 8(7), pp. 1-12
      • Miller, Carolyn R. (2009). Aristotle’s «special topics» in rhetorical practice and pedagogy. Rhetoric Society Quarterly 17:1, 61-70
      • Kienpointner, Μanfred (1997). On the art of finding arguments. What ancient and modern masters of invention have to tell us about the «ars inveniendi». Argumentation 11, 225-236
    • Εκπαιδευτικό΄Πρόγραμμα εγκεκριμένο από το ΙΕΠ. Παιχνίδια ρητορικής τέχνης στο σχολείο: Σκέφτομαι… Εκφράζομαι… Επικοινωνώ… (Φωτεινή Εγγλέζου/ΙΡΕΣΕ)
    • Eνδεικτικά Θέματα για το 2ο Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης για μαθητές πρωτοβάθμιας 2018-2019
    • ENΔΕΙΚΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΥ ΛΟΓΟΥ για το Μαθητικό Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης 2017-2018
    • Υλικό Σεμιναρίου «Παιδαγωγική Επικοινωνία: Ενδυναμώνοντας την επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών μέσα από την καλλιέργεια δεξιοτήτων επικοινωνίας». ΙΡΕΣΕ-Εγγλέζου-Μενδρινού
    • Τα ρητορικά αγωνίσματα στην παιδαγωγική πράξη
  • ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ / PARTNERS
    • 9.12.2020. Ένταξη του Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε. στο ερευνητικό δίκτυο «Ρητορική και Ανθρωπολογία»
    • Συνεργασία του Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε. με τη Società Nazionale Debate Italia / Eθνική ΄Ενωση Αγώνων Αντιλογίας της Ιταλίας
    • Ίδρυμα Λαμπράκη
    • Όμιλος για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα (Ο.Ι.Ε.Ε.)
    • Ιnstitute of Geophysics Polish Academy of Sciences – Ινστιτούτο Γεωφυσικής Πολωνικής Ακαδημίας Επιστημών
    • Center for the Promotion of Science (Serbia) – Κέντρο για την Προώθηση της Επιστήμης (Σερβία)
    • Energia Avastuskeskus (Εσθονία)
    • INΣΤΙΤΟΥΤΟ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΣΟΦΙΑ / INSTITUTE OF RHETORIC AND COMMUNICATIONS-SOFIA
    • Εκπαιδευτήρια Saint-Paul/Δελασάλ
  • Προγράμματα / Projects
    • Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα Erasmus KA2 με τίτλο: «Oxford Debates for Youths in Science Education»
      • 08.04.2021. Tα πνευματικά προϊόντα του προγράμματος Οdyssey στο ευρωπαϊκό αποθετήριο Scientix
      • 04.04.2021. Έκδοση πνευματικού προϊόντος 010 «Οdyssey. Καλές πρακτικές του Oxford Debate ως εκπαιδευτικού εργαλείου στην εκπαίδευση STEM»
      • 22.03.2021. Eφαρμογή αντιλογίας (debate) στις Θετικές Επιστήμες. Βιωματικό επιμορφωτικό σεμινάριο στο πλαίσιο διάχυσης του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2 Odyssey: Oxfrod debates for youths in science education
      • 23.01.2021. Hμερίδα Επιστημονικών Αγώνων Αντιλογίας Odyssey: Oxford Debates for Youths in Science Education
      • 1.12.2020. Εκπαιδευτικό βίντεο Odyssey: «Η εξερεύνηση του διαστήματος»
      • 24.11.2020. Εκπαιδευτικά βίντεο Οdyssey: «Πρόσβαση στο διαδίκτυο και ανάπτυξη»
      • 23.11.2020. Bιωματικό διαδικτυακό σεμινάριο «Οdyssey» με εκπαιδευτικούς STEM
      • 22.11.2020. Διάχυση του προγράμματος «Οdyssey» στο συνέδριο του 4ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ Αττικής
      • 16.11.2020. Σεμινάριο διάχυσης του προγράμματος Erasmus+ KA2 «Odyssey»
      • 13.11.2020. Eκπαιδευτικό βίντεο «Odyssey: Βιοτεχνολογία. Υγεία και Περιβάλλον»
      • Επιμορφωτικά σεμινάρια διάχυσης του προγράμματος Odyssey στις 16 και 23 Νοεμβρίου 2020
      • Eκπαιδευτικά βίντεο σχετικά με τη Νανοτεχνολογία (Erasmus+ KA2 «Odyssey: Οxford debates»
      • 19.10.2020. «Αγώνες αντιλογίας Οdyssey στην εκπαίδευση STEM: “Eνεργειακό Ζήτημα: Πυρηνική ενέργεια και ανανεώσιμες μορφές ενέργειας”»
      • 20.8.2020. Παρουσίαση των on-line debates ‘Οdyssey’ σε διεθνές στρογγυλό τραπέζι ρητορικής
      • 15.7.2020. To ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ Odyssey στο portal Scientix και Scientix Digest
      • Τετάρτη 10.6.2020. Προκριματικοί on-line αγώνες Odyssey: Οxford debates for Youths in Science Education
      • 5.3.2010. 5ο Webinar Odyssey: Νανοτεχνολογία-Υγεία και Περιβάλλον
      • 4o webinar Odyssey: Παγκόσμια πρόσβαση στο διαδίκτυο και ανάπτυξη
      • 9.1.2019. Πραγματοποίηση 3ου webinar για τη Βιοτεχνολογία (Erasmus+ KA2 Odyssey)
      • 9.12.2019. Eκπαίδευση κριτών για τους αγώνες Οdyssey στο ΓΕΛ Φιλοθέης
      • 30.11.2019. Guide to the STEM Discovery Week and Competition. European SchoolNet
      • 26.11.2019. 2o Webinar Odyssey: Η εξερεύνηση του διαστήματος
      • Παρουσίαση του μοντέλου αντιλογίας Odyssey
      • 12.11.2019: Επιμορφωτικό σεμινάριο εκπαιδευτικών για τους αγώνες αντιλογίας Οdyssey (Erasmus + KA2)
      • 22.10.2019. 1o Διαδικτυακό Μάθημα (webinar) μαθητών που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Εrasmus+KA2, Odyssey
      • #ErasmusDays: 12.10.2019. Επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών του προγράμματος ODYSSEY: Οxford debates for youths in science education
      • Ιστοσελίδα του προγράμματος Odyssey: Oxford Debates για νέους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
      • Odyssey: Μεθοδολογικός Οδηγός Ο4 Οxford Debates για Νέους στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
      • Eναρκτήρια οργανωτική συνάντηση του προγράμματος Oxford Debates for Youths in Science Education
      • 2η Διεθνής συνάντηση των εταίρων του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus KA2 «Odyssey. Oxford debates for youth in Science education»
      • Οdyssey: Oxford debates για Νέους στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Κι αν επιχειρηματολογούσαμε στην τάξη για θέματα Φυσικών Επιστημών;
      • Erasmus KA2: Oxford Debates για Νέους στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής
      • Erasmus KA2: Oxford Debates για Νέους στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής
      • 24.6.2019. Πρώτη συνάντηση με εκπαιδευτικούς του ευρωπαϊκού προγράμματος Odyssey
      • Εrasmus KA2 project: 3η διεθνής συνάντηση στην Εσθονία (Ταλλίν)
      • Ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής στην Παιδαγωγική Συμβουλευτική Επιτροπή του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus Odyssey
    • Eκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Παιχνίδια Ρητορικής Τέχνης στο Σχολείο» (Σκέφτομαι… Εκφράζομαι… Επικοινωνώ»
      • 13.04.2021. Προπαρασκευαστικό σεμινάριο για το 3ο Φεστιβάλ Ρητορικής
      • Υλικό και αναλυτικές οδηγίες για το 3ο Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης για μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
      • 09.03.2021. Πρόσκληση, οδηγίες και ενδεικτικά θέματα για το 3ο Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης για μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τίτλο » Δίνω Φωνή στα Δικαιώματά μου»
    • Συμμετοχή του Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε. στο καινοτόμο πρόγραμμα «Δράσεις Ιστορικής Αντιλογίας»
  • Συνέδρια / Conferences
    • 4 & 5 Nοεμβρίου 2022: Συνάντηση του δικτύου «Ρητορική και Ανθρωπολογία» στην Αθήνα σε συνεργασία με το Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εφαρμογών, Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Παραγωγής Εκπαιδευτικού Υλικού της Θρησκευτικής Αγωγής της Θεολογικής Σχολής Αθήνας (ΕΚΠΑ)
    • 23.01.2021. Hμερίδα Επιστημονικών Αγώνων Αντιλογίας Odyssey: Oxford Debates for Youths in Science Education
      • 01.03.2021. Παρουσιάσεις των ομιλιών της Ημερίδας Αγώνων Επιστημονικής Αντιλογίας Odyssey (23.01.2021)
      • 23.01.2021. Hμερίδα Επιστημονικών Αγώνων Αντιλογίας Odyssey: Oxford Debates for Youths in Science Education
      • Πρόσκληση σε διαδικτυακή Ημερίδα Επιστημονικών Αγώνων Αντιλογίας Odyssey: Oxford Debates για Νέους στην Εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών
    • 9-10 Φεβρουαρίου 2019. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ (με διεθνή συμμετοχή) Η τέχνη του λόγου στη διδακτική πράξη: Αναζητώντας σύγχρονες μορφές της ρητορικής παιδείας
      • 18.3.2020. Έκδοση ηλεκτρονικών πρακτικών 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ρητορικής (με διεθνή συμμετοχή): Η τέχνη του λόγου στη διδακτική πράξη: Aναζητώντας σύγχρονες μορφές της ρητορικής παιδείας
      • O καθηγητής Ρητορικής και Επιχειρηματολογίας, Igor Ž. Žagar, επίτιμο μέλος του Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.
      • 9-2-2019. Φωτογραφίες από την πρώτη ημέρα εργασιών του Συνεδρίου «Η Τέχνη του λόγου στη διδακτική πράξη: Αναζητώντας σύγχρονες μορφές της ρητορικής παιδείας»
      • 10-2-2019. Φωτογραφίες από τη δεύτερη ημέρα εργασιών του συνεδρίου «Η Τέχνη του Λόγου στη διδακτική πράξη: Αναζητώντας σύγχρονες μορφές της ρητορικής παιδείας»
      • Επιστημονική επιτροπή συνεδρίου «Η Τέχνη του Λόγου στη Διδακτική Πράξη: Αναζητώντας σύγχρονες μορφές της ρητορικής παιδείας»
      • Οργανωτική Επιτροπή Συνεδρίου «Η Τέχνη του Λόγου στη Διδακτική Πράξη: Αναζητώντας σύγχρονες μορφές της ρητορικής παιδείας»
      • Θεματικοί Άξονες Συνεδρίου
      • Πρόγραμμα Συνεδρίου «Η Τέχνη του Λόγου στη Διδακτική Πράξη: Αναζητώντας σύγχρονες μορφές της ρητορικής παιδείας»
      • Προσκεκλημένοι Ομιλητές
      • Εισηγητές-Εισηγήτριες
      • Εργαστήρια Συνεδρίου
  • EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ / COΝΤΑCT

Τα ρητορικά αγωνίσματα στην παιδαγωγική πράξη

Published on Ιανουάριος 30, 2019 by admin

2. ΕΓΓΛΕΖΟΥ. ΙΡΕΣΕ. ΤΑ ΡΗΤΟΡΙΚΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ [Αυτόματη αποθήκευση]

Article Information

This entry was posted in ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ / Information
Tagged with ινστιτούτο ρητορικών και επικοινωνιακών σπουδών, Φ. Εγγλέζου. Τα ρητορικά αγωνίσματα στην παιδαγωγική πράξη
Bookmark this article Τα ρητορικά αγωνίσματα στην παιδαγωγική πράξη

Post navigation

More Articles

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα εγκεκριμένο από το ΙΕΠ (2018-2019). Παιχνίδια ρητορικής τέχνης στο σχολείο: Σκέφτομαι… Εκφράζομαι… Επικοινωνώ… (Φωτεινή Εγγλέζου/ΙΡΕΣΕ)
Eνδεικτικά Θέματα για το 2ο Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης για μαθητές πρωτοβάθμιας 2018-2019

Ήθος και Ρητορική

To ήθος είναι το σημαντικότερο μέσο πειθούς για τον Αριστοτέλη. Εκπροσωπεί τον ομιλητή ή συγγραφέα του μηνύματος, που αποστέλλεται στο ακροατήριο ή στους αναγνώστες και σχετίζεται με την αξιοπιστία του πομπού του μηνύματος. Παραγκωνισμένο, ίσως, στη σύγχρονη ρητορική. Για τον Αριστοτέλη, ωστόσο, βασικά και αναγκαία συστατικά του ήθους είναι η καλή θέληση, η πρακτική σοφία και η αρετή. Οι Crowley and Hawhee παρατηρούν ότι ‘οι ρήτορες μπορούν να επινοήσουν ένα χαρακτήρα ανάλογα με την περίσταση’ (επινοημένο ήθος). Αν ωστόσο, έχουν την τύχη να χαίρουν καλής φήμης στην κοινότητα στην οποία ανήκουν, μπορούν να αξιοποιήσουν το ήθος τους ως ηθική απόδειξη (καταστασιακό ήθος). (Ancient Rhetorics for Contemporary Students. Pearson, 2004).

Ηλεκτρονικά Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ρητορικής

Ηλεκτρονικά Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ρητορικής

Διαδικτυακή Ημερίδα Επιστημονικών Αγώνων Αντιλογίας Odyssey

Μεθοδολογικός Οδηγός Ο3 για την εφαρμογή των Oxford Debates στη σχολική πρακτική της εκπαίδευσης STEM.

Μεθοδολογικός Οδηγός Ο4 «Oxford Debates για Νέους στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών» (στα Eλληνικά)

Μεθοδολογικός Οδηγός Ο4 «Oxford Debates για Νέους στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών» (στα Eλληνικά)

Μεθοδολογικός Οδηγός Ο4 «Οxford Debates για Νέους στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών» (στα Αγγλικά)

Μεθοδολογικός Οδηγός Ο4 «Οxford Debates για Νέους στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών» (στα Αγγλικά)

Odyssey. Καλές πρακτικές στη χρήση του Oxford Debate ως εκπαιδευτικού εργαλείου στη διδακτική STEM

Odyssey. Καλές πρακτικές στη χρήση του Oxford Debate ως εκπαιδευτικού εργαλείου στη διδακτική STEM

Eυρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus KA2: Odyssey

1o Πανελλήνιο Συνέδριο Ρητορικής: H τέχνη του λόγου στη διδακτική πράξη. Αναζητώντας σύγχρονες μορφές της ρητορικής παιδείας

1o Πανελλήνιο Συνέδριο Ρητορικής: H τέχνη του λόγου στη διδακτική πράξη. Αναζητώντας σύγχρονες μορφές της ρητορικής παιδείας

Παιχνίδια Ρητορικής Τέχνης στο Σχολείο (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.) – Φωτεινή Εγγλέζου

Παιχνίδια Ρητορικής Τέχνης στο Σχολείο (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.) – Φωτεινή Εγγλέζου

Πρόγραμμα Δράσεις Ιστορικής Αντιλογίας. Εκπαιδευτικός Οδηγός Επιχειρηματολογίας, Αντιλογίας, Επικοινωνίας

Πρόγραμμα Δράσεις Ιστορικής Αντιλογίας. Εκπαιδευτικός Οδηγός Επιχειρηματολογίας, Αντιλογίας, Επικοινωνίας

Ε-Βοοk / 2022. ΙSBN 978-618-85245-1-4

Ε-Βοοk / 2022. ΙSBN 978-618-85245-1-4

Γυναικείες φιγούρες της Οθωμανικής Περιόδου και της Ελληνικής Επανάστασης. Η ρητορική του φύλου και του αγώνα (Ε-Βοok)

4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης 2022

Ο Λόγος για τη μουσική... Η μουσική του Λόγου

3o Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης «Δίνω φωνή στα δικαιώματά μου» / 2021

2ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης 2019

2ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης 2019

1ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης 2018

1ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης 2018

2οι Θουκυδίδειοι Ρητορικοί Αγώνες 2019

2οι Θουκυδίδειοι Ρητορικοί Αγώνες 2019
Μάρτιος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Αρχείο

  • Μάρτιος 2023
  • Φεβρουάριος 2023
  • Ιανουάριος 2023
  • Δεκέμβριος 2022
  • Νοέμβριος 2022
  • Οκτώβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Μάιος 2022
  • Απρίλιος 2022
  • Μάρτιος 2022
  • Φεβρουάριος 2022
  • Ιανουάριος 2022
  • Δεκέμβριος 2021
  • Νοέμβριος 2021
  • Οκτώβριος 2021
  • Ιούλιος 2021
  • Ιούνιος 2021
  • Μάιος 2021
  • Απρίλιος 2021
  • Μάρτιος 2021
  • Φεβρουάριος 2021
  • Ιανουάριος 2021
  • Δεκέμβριος 2020
  • Νοέμβριος 2020
  • Οκτώβριος 2020
  • Σεπτέμβριος 2020
  • Αύγουστος 2020
  • Ιούλιος 2020
  • Ιούνιος 2020
  • Μάιος 2020
  • Απρίλιος 2020
  • Μάρτιος 2020
  • Φεβρουάριος 2020
  • Ιανουάριος 2020
  • Δεκέμβριος 2019
  • Νοέμβριος 2019
  • Οκτώβριος 2019
  • Σεπτέμβριος 2019
  • Ιούλιος 2019
  • Ιούνιος 2019
  • Μάιος 2019
  • Απρίλιος 2019
  • Μάρτιος 2019
  • Φεβρουάριος 2019
  • Ιανουάριος 2019
  • Δεκέμβριος 2018
  • Νοέμβριος 2018
  • Οκτώβριος 2018
  • Σεπτέμβριος 2018
  • Αύγουστος 2018
  • Ιούνιος 2018
  • Μάιος 2018
  • Απρίλιος 2018
  • Μάρτιος 2018
  • Φεβρουάριος 2018
  • Ιανουάριος 2018
  • Δεκέμβριος 2017
  • Νοέμβριος 2017
  • Οκτώβριος 2017
  • Σεπτέμβριος 2017
  • Αύγουστος 2017
  • Ιούνιος 2017
  • Μάιος 2017
  • Απρίλιος 2017
  • Φεβρουάριος 2017
  • Ιανουάριος 2017
  • Δεκέμβριος 2016
Copyright © 2023 I.Ρ.Ε.Σ.Ε / ΗIRCS. All rights reserved.