Ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής στην Παιδαγωγική Συμβουλευτική Επιτροπή του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus Odyssey

ΙΡΕΣΕ.ERASMUS. ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Στο πλαίσιο εφαρμογής του ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος Erasmus+ KA2 «Οdyssey: Oxfοrd Debates για Νέους στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών», το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.)  καλεί εκπαιδευτικούς Θετικών Επιστημών (Φυσικούς, Χημικούς, Βιολόγους, Γεωλόγους, Μαθηματικούς κ.ά.. ειδικοτήτων) να συμμετέχουν ως μέλη της Παιδαγωγικής Συμβουλευτικής του Προγράμματος Odyssey.

Το πρόγραμμα ODYSSEY (Oxford Debates για Νέους στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών) επιδιώκει να αναπτύξει τις επιχειρηματολογικές δεξιότητες μαθητών ηλικίας 13-19 ετών και να αυξήσει το ενδιαφέρον τους για εκπαιδευτικά θέματα STEM, μέσα από τη διοργάνωση διαγωνισμών αντιλογίας αναφορικά με επιστημονικά θέματα. Η ρητορική παιδεία υποστηρίζει την κριτική σκέψη και την ικανότητα χρήσης ποικίλων πηγών γνώσης, δίνοντας έμφαση στην εγκυρότητα της αξιοπιστίας τους και στην πολιτική αγωγή, ενώ προωθεί την ανεκτικότητα και τις δημοκρατικές αξίες.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, θα προετοιμαστεί εκπαιδευτικό υλικό για τα σχολεία με τη μορφή εκπαιδευτικών οδηγών αναφορικά με ποικίλα θέματα STEM, το οποίο θα διευκολύνει την προετοιμασία για τη διεξαγωγή των αγώνων αντιλογίας στην τάξη.

Τα μέλη της Παιδαγωγικής Συμβουλευτικής Επιτροπής του προγράμματος ODYSSEY θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα από τον Οκτώβριο του 2019 έως τον Ιούνιο του 2020 και θα συμβάλουν στην αποτελεσματικότερη διεξαγωγή του προγράμματος χάρη στη διδακτική εμπειρία και την επιστημονική τους κατάρτιση.

Όσες και όσοι εκπαιδευτικοί Θετικών Επιστημών ενδιαφέρονται να συμμετέχουν, θα πρέπει να αποστείλουν υπογεγραμμένο το Υπόμνημα Συνεργασίας, το οποίο βρίσκεται συνημμένο στο πάνω μέρος του παρόντος άρθρου,  μέχρι τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019 στην ηλεκτρονική διεύθυνση irese.rhetoric@gmail.com , όπου μπορούν να απευθύνουν και ερωτήματα για περισσότερες πληροφορίες.

Η Συντονίστρια του προγράμματος, Φωτεινή Εγγλέζου