20.12.2022. Tελικός αγώνας αντιλογίας (debate) φοιτητών/τριών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022 ολοκληρώθηκε ο κύκλος των έξι τρίωρων σεμιναριακών μαθημάτων επιχειρηματολογίας/αντιλογίας (debates) με προπτυχιακούς/κες φοιτητές/τριες του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Ο κύκλος έκλεισε με τον τελικό αγώνα αντιλογίας μεταξύ των δύο ομάδων που διακρίθηκαν στις προκριματικές διαδικασίες με θέμα: «Η οπλοκατοχή πρέπει να είναι δικαίωμα όλων των πολιτών […]

12.12.2022. Παιχνίδια επιχειρηματολογίας στο 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής

Τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022 και ώρες 5.30-8.00μ.μ. πραγματοποιήθηκε η τρίτη επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Παιχνίδια ρητορικής τέχνης στο σχολείο. Σκέφτομαι… εκφράζομαι… επικοινωνώ…». Πληθώρα ιδεών, επιχειρημάτων, αντεπιχειρημάτων, ανασκευών πλημμύρισαν τον φιλόξενο χώρο του 4ου Δ.Σ. Παλαιού Φαλήρου. Κοινή διαπίστωση όλων των συμμετεχόντων πόσο σημαντικό είναι να δίνεις φωνή στη […]

8.12.2022. Παιχνίδια ρητορικής τέχνης για εκπαιδευτικούς Π.Ε. στη Διεύθυνση Α΄Αθήνας

Σεμινάριο στην Α΄Αθήνας με Πόπη Κύρδη Την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2022 και ώρες 17.00-20.00 διοργανώθηκε στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, δια της Υπεύθυνης Πολιτιστικών Θεμάτων, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε), το πρώτο από τα τρία βιωματικά σεμινάρια με θέμα «Παιχνίδια Ρητορικής Τέχνης στο Σχολείο: Σκέφτομαι… Εκφράζομαι… Επικοινωνώ». Το […]

30.11.2022. 2η επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών Πειραιά στη ρητορική

Την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022 και ώρες 5.30-8.30 πραγματοποιήθηκε στο 5ο ΔΣ Πειραιά η δεύτερη επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών αναφορικά με το πρόγραμμα «Σκέφτομαι… Εκφράζομαι… Επικοινωνώ. Παιχνίδια ρητορικής τέχνης στο σχολείο…» σε συνεργασία με την υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά. Εισηγήτρια του σεμιναρίου ήταν η Φωτεινή Εγγλέζου, πρόεδρος του Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών […]